Kako se kot podjetje zaščititi pred vplivi Corona virusa?

Ta blog ni ustvarjen z namenom graditi še več panike okoli virusa, ampak izključno podati preventivne ukrepe tistim podjetjem, ki čutijo posledice ali pa se želijo posledic izogniti in ta izziv spremeniti v priložnost za rast.

Kako se kot podjetje zaščititi pred vplivi Corona virusa?

V času množične panike, v ljudeh prevladujeta strah in na drugi strani jeza, odpor do ljudi, ki ustvarjajo paniko. Z jezo pa se ne da storiti prav kaj dosti, kvečjemu se ustvarja samo še več strahu.

Srednja pot, oziroma tisto kar ljudje potrebujejo v takšnih trenutkih je ljubezen in občutek varnosti, zaupanja. Kako lahko sedaj to povežemo s podjetništvom?

Ko je ljudi strah, se zaprejo. Kako bodo podjetja prodajala ljudem, če so se zaprli in ne zaupajo? V tem primeru, je med ljudmi in podjetji potrebno zgraditi most zaupanja. In da bodo ljudje začeli zaupati podjetjem, se bodo tudi podjetja morala odpreti. Postati iskrena, transparentna.

Na srečo imamo danes tukaj splet in lahko komunikacija steče hitreje, kot pa je 50 ali 100 let nazaj. Splet ima svoje prednosti in slabosti, ampak v tem blogu bom izpostavila predvsem kako lahko njegove prednosti obrnete v svoje prednosti, če to seveda želite.

Da ljudje začnejo zaupati drugim ljudem, se morajo z njimi poistovetiti. Z njihovo zgodbo, življenjskim stilom, izzivi v življenju, sanjami, izkušnjami, itd. Zato ta čas kar kliče po tem, da podjetja začnejo iskreno in redno komunicirati s svojimi sledilci/strankami, preko spleta.

Predstavljam vam 7 korakov, kako omiliti vplive epidemije ali pa jih transformirati v svojo rast:

1. Transparentnost pri komuniciranju vaših storitev ali produktov

Še posebno glede izvora produktov, njihovih certifikatov. V primeru, da ponujate storitve, o poteku vaših storitev, vrednosti, ki jo prinašajo za stranke, itd. Recimo, da imate kozmetični salon- da med drugim prikažete tudi, kako skrbite za čistočo salona, čistost aparatov, zaščito sebe in strank. Ne samo v živo, ko stranka že pride do vas, ampak s komunikacijo preko spleta, da stranka pridobi zaupanje, da je v vašem salonu varna. Ali pa v primeru prodaje produktov, da pridobi zaupanje, da bo z nakupom vašega produkta varna.

Želim dostop do videa z 8 nasveti o ustvarjanju vsebin

 

2. Iskrenost v komunikaciji za vzpostavitev mostu med vašim podjetjem in strankami

Za vzpostavitev mostu med vami in sledilci, bo potrebna iskrenost v izražanju, komunikaciji, da vam bodo sledilci zaupali in želeli od vas kupovati. Tukaj se predvsem navezujem na to, kakšne vsebine boste ustvarjali in zakaj. Ali jih boste ustvarjali, ker morate to početi, torej iz jeze, ali ker želite s svojimi produkti in storitvami iskreno pomagati ljudem na drugi strani in počnete to iz ljubezni do njih. Vsa ta energija se začuti, opazi. Že v tekstih, kaj šele videih.

3. Z redno komunikacijo, ki daje vrednost, daste vedeti, da se na vas lahko zanesejo

Da vam ljudje lahko zaupajo, je potrebno biti v komunikaciji reden, ne 14 dni komunicirati, potem pa izginiti za 1 mesec. Še posebno ljudje, ki jih je strah, v takšnih trenutkih potrebujejo na drugi strani podjetje, na katerega se lahko zanesejo. Še posebno pa je treba paziti, kako komunicirate. Namreč predvsem sedaj, se zna pojaviti še večja poplava komunikacije na spletu in izstopala bo tista, ki bo dajala vrednost.

4. Če le gre- spremenite svoje storitve v online produkte

Svetujemo, da določene storitve/produkte transformirate v online produkte. Npr. če organizirate dogodke, da jih začnete ponujati v online obliki (webinarji). Če poučujete jogo, da jo strnete v online paket. Če ste terapevt, ponudite online terapije.

V primeru, da imate spletno trgovino, je pomembno, da transparentno komunicirate o izvoru produktov in njihovih sestavinah. Da promovirate tisto, pri čemer lahko zagotovite varen nakup in pri čemer poznate izvor.

Kako se kot podjetje zaščititi pred vplivi Corona virusa?

5. Komunikacija v primeru, da imate storitev, ki je ne morete pretvoriti v online produkt

V tem primeru je še toliko bolj pomembno, da redno in iskreno komunicirate o svojih procesih, postopkih v vašem podjetju, izražate sebe in s tem ohranjate ali zgradite zaupanje. Npr. če imate kozmetični salon, lahko npr. predajate znanja o tem, kako lahko limfna drenaža vpliva na izboljšan pretok limfe in pripomore k izločanju strupenih snovi iz telesa- kar je v tem obdobju res pomembno, itd. To sem sedaj navedla kot en primer, ampak seveda vsako podjetje ima svoje vrste storitev ter svojo ciljno skupino in temu primerno se nato prilagaja komunikacija.

6. Odlična priložnost, da dobro spoznate svojo ciljno skupino

Da se ne sprašujete več, za koga delate, komu ustvarjate vsebine, ampak, da se s ciljno skupino povežete, jo raziščete v globino in ji prilagodite komunikacijo.

7. Čas, ko je vaše delo ovirano, je primeren za umiritev, delo na sebi, pridobivanju novih znanj, osvežitvi svoje kreative

Poskusimo se izogniti še dodatnemu ustvarjanju panike. V takšnih situacijah, kot je trenutka panika okoli virusa, si ljudje še dodatno želijo varnosti, stabilnosti, podpore, zato je to odličen čas, da se ustavimo, usmerimo vase, delu na sebi in širjenju novih obzorij. Da zgradimo svojo notranjost, ki se potem odseva navzven in pomaga zdraviti druge.

Ker razumemo, da zna biti vse od zgoraj naštetega za podjetje precejšen izziv, smo pripravili “SOS paket” vodiča po objavah na socialnih omrežjih, analize in svetovanja, s katerim opravimo trenutno analizo vašega komuniciranja in svetujemo, kako prilagoditi vašo strategijo in komunikacijo ter kako kako prenesti vaše storitve/produkte online.

Želim dostop do videa z 8 nasveti o ustvarjanju vsebin

Objem,
Anja
Deli blog s prijatelji