Promocija terapevtskih storitev

V svetu katerem živimo danes, verjamem, da je včasih težko ugotoviti kaj se z nami zares dogaja. Spremljanje idealiziranih predstav, okleščenost z vzorci iz vzgoje, padanje v izgorelost zaradi stresa na delovnem mestu, mnenja in pričakovanja drugih, … so ene izmed stvari, ki lahko kar hitro ukleščijo posameznike, da izgubijo sebe, svojo voljo, intuicijo in se prepustijo stagnaciji v življenju in sledenju drugim, “avtoritetam”.

Ker je moja osebna vizija dvigovanje zavesti na trgu, oziroma prebujanje posameznikov, mi je tudi pomembno, kdo pri tem pomaga in na kakšen način.

Ljudje se v primeru stiske vedno bolj obračajo na zunanjo pomoč; terapevte, zdravilce, energetike, mentorje in pomembno mi je, da terapevti resnično predajajo znanja, ki jih sama živijo in ki prihajajo iz iskrene želje po pomoči ljudem. Ne znanja, ki so samo naučena ( tudi s tem sem se že soočila). Namreč le tako lahko resnično pomagajo osebam, ki jih prosijo za pomoč. In takšnim terapevtom želim pomagati, da njihova znanja in izkušnje dosežejo čimveč ljudi in tem ljudem pomagajo pri njihovi rasti, samozavedanju, ljubezni do sebe, življenju svojih potencialov, kreativi, itd.

Sama sem učenka Transpersonalno kognitivne psihologije, učenka Reikija, udeleženka terapij in mentorica terapevtom, zdravilcem, mentorjem,… . Tako da znanja, ki jih predajam, predajam iz več različnih zornih kotov in predvsem iz prakse.

Izzivi terapevtov, ki jih opažam pri delu z njimi:

  • – Neznanje promocije ali dela s socialnimi omrežji, prav za njihovo področje (da obstaja način dela in izražanja, pri katerem je promocija pristna, nevsiljiva, neagresivna in zavedanje, da se da ogromno narediti tudi brez oglasov).
  • – Strah pred izpostavljanjem sebe, svoje zgodbe in svojega mnenja v vsebinah.
  • – Ni strateškega delovanja- bolj impulzivno delo pri ustvarjanju vsebin, ali, ko in če pride inspiracija.
  • – Neznanje, kako biti viden v poplavi terapevtov.
  • – Neznanje, kako ustvarjati vsebine, ki bodo pritegnile ljudi, zato raje delijo vsebine drugih.
  • – Strah pred izgubo strank, ker se vedno več mladih po nasvete obrača k influencerjem.

    V webinarju “Spletna promocija za terapevte” odgovorim na vse te izzive, podam praktične rešitve ter prikažem 1 primer poteka promocijske kampanje za terapevte/zdravilce/energetike.

    Prijavi se na e-novičke in prejmi dostop do webinarja “Spletna promocija za terapevte”

    Sedaj pa bom nekaj o zgornjih izzivih zapisala še v tem blogu.

    1. Obstaja način dela in izražanja, pri katerem je promocija pristna, nevsiljiva, neagresivna in ogromno se da narediti tudi brez oglasov (plačljivega oglaševanja)

    Točno v tem trenutku, ko ustvarjam tale blog, sem na svoj telefon prejela naslednjo vsebino, ki me je kar zmrazila. Pa vem, da se da mojo telefonsko najti na spletu, ampak nisem pa privolila v nobeno oglaševanje. Zato mi je pomembno, da sem se kljub temu, da vem, da ne bom prejela njihovega odgovora, izrazila in da sodelujem pri omejevanju tega. Mislim, kdor na tak neiskren način pridobiva naše informacije, kako bo potem na iskren način pomagal ljudem?

    Vem, da dosti terapevtov dela to na takšen način, ker ne zna drugače. Ker nima pravih metod, znanj, kako to početi na pristen, iskren način, prav za njegovo področje. Zato pa dobim sama še večji zagon, da ustvarjam izobraževalne vsebine, ki dajejo znanja, da se da tudi drugače.

    Kot vedno poudarjam, prodaja naj bo vedno posledica vaših dobrih vsebin. Torej v prvi vrsti ustvarjajte dobre vsebine, z vrednostjo in nato ponudite svojo storitev- kot smiseln zaključek vaših vsebin. Ne pa začeti s prodajo že ob prvem stiku z vašo potencialno stranko, kot v zgornjem primeru ali npr. ob prvem stiku novega sledilca, v objavi na socialnih omrežjih.

    2. Strah pred izpostavljanjem sebe, svoje zgodbe in svojega mnenja v vsebinah.

    Tudi mene, priznam, je bilo izjemno strah začeti izražati sebe, svoje ranljivosti, ker konec koncev sem le mentorica mnogim podjetnicam in podjetnikom in v družbi velja, da naj bi bili “brez napak”. O svoji izkušnji in kako je to, da sem se začela iskreno in svobodno javno izražati, vplivalo name, pa sem zapisala v blogu: “Izgubiti sebe zaradi mnenja drugih?”. Bolj kot sem se izražala, bolj sem pritegnila stranke, s katerimi sem se lahko še bolj poistovetila, bolj povezala in jim še bolj učinkovito pomagala. Tako da ja: “Izražanje sebe je zakon!”, v vseh pogledih.


    3. Ni strateškega delovanja- bolj impulzivno delo pri ustvarjanju vsebin, ali, ko in če pride inspiracija.

    Vsekakor najbolj podpiram delo iz inspiracije. Opažam pa, da je še ogromno potencialov na razvijanju te inspiracije in ravnanju z njo, ko pride. Da se je ne potlači, zaradi različnih strahov (mnenja drugih, mnenje, da ne znaš ustvarjati vsebin, …), ampak se jo redno izraža, v vsej svoji polnosti!

    4. Neznanje, kako biti viden v poplavi terapevtov.

    Terapevtov bo vsak dan več. Konkurenca se ne bo zmanjševala in še naprej bodo v ospredje prihajali tisti, ki si bodo to drznili. Ki si bodo drznili biti iskreni, drugačni in to znali izražati. Kako biti drugačen? Preveri webinar, kjer to opredelim na dolgo in široko! 🙂

    5. Neznanje, kako ustvarjati vsebine, ki bodo pritegnile ljudi, zato raje delijo vsebine drugih.

    Vsakič, ko zagledam terapevta, ki deli objavo drugega slavnega terapevta in ne doda nič svojega zraven, me zaboli srce, ker vem, da ima sam ogromno znanja, izkušenj, modrosti, svoje mnenje, ki bi ga jaz z veseljem prebirala! Tako pa nadaljuje z delanjem promocije drugemu, namesto, da bi jo delal sebi. Enkrat sem prebrala zanimivo misel in sicer, da so pravi podjetniki “content creatorji”, tisti, ki pa niso čisto v igri podjetništva pa “content consumerji”.

    6. Strah pred izgubo strank, ker se vedno več mladih po nasvete obrača k influencerjem.

    Še en trend, ki ga opažam je, da se mladi vedno bolj obračajo po nasvete za depresijo, težave v družini, itd. k določenim influencerjem. Zakaj? Ker jim zaupajo. Zakaj jim zaupajo? Ker se ti influencerji javno in iskreno izražajo o svojih življenjskih izkušnjah, tudi slabih scenarijih, ki so jih preživeli. S tem vzpostavijo čustveno povezavo s svojimi sledilci in njihovo pripadnost. Z vsemi zgornjimi nasveti in nasveti v webinarju pa želim, da navežejo povezavo tudi s tabo, ki si terapevt/ka, zdravilec/zdravilka, itd. Zato srčno upam, da ti bodo doprinesli, tudi v praksi!

    Razumem pa, da je težko slediti vsem trendom, se hkrati izobraževati še na svojem področju in še delati na sebi. Verjamem, da zna biti tega včasih čisto preveč in potem se nekateri radi kar “zapremo” pred vsem tem.

    Jaz sem se kar pogosto, predvsem v obdobjih intenzivnega dela na sebi, potem pa me je realnost vsakič kar dobro “klofnila”, da se zbudim, ker namreč le živim v materialnem svetu in je potrebno iti naprej, plačati zaposlene, oglaševanje, da lahko še naprej počnem to v čemer uživam, živim svoje potenciale in negujem svoje potrebe. In da si lahko vse to privoščim, je potrebno vložiti nekaj energije, preden jo prejmem nazaj. Zakon narave namreč teži k ravnovesju.

    Kot želim prejemati, se zavedam, da je potrebno tudi dajati. In vesela sem, da sem se tega naučila! Ker se rada izražam in rada delim svoja znanja, predvsem ljudem, kot ste vi, ki iskreno pomagate drugim.

    Prijavi se na e-novičke in prejmi dostop do webinarja “Spletna promocija za terapevte”

    Objem,
    Anja
    Deli blog s prijatelji