S pristnimi vsebinami do večje povezanosti s sledilci

Ta pojav sem dostikrat opazila skozi svoje mentorske programe, v zadnjem času pa sva z Ano, našo projektno vodjo, naenkrat opravili kar lepo število analiz spletnih strani in socialnih omrežij in je to še toliko bolj izstopilo v ospredje. Zato sem se tudi odločila spisati tale blog.

Ko se pogovarjam s svojo stranko, v živo, preko telefona ali online klica, začutim njeno pozitivno energijo…

S pristnimi vsebinami do večje povezanosti s sledilci
 

… ko pa se ozrem po vsebinah na spletni strani in socialnih omrežjih, pa se mi očeh v prikaže totalno druga oseba. Ne prijetna in topla oseba, ki želi pomagati in s katero sem maloprej klepetala, ampak oseba, ki se skriva ali pa oseba, ki konstantno nekaj želi od ljudi, ki prebirajo njene vsebine. Včasih celo na agresiven način, ne bi pa veliko dala, vsaj ne v vsebinah. In če je nebi osebno spoznala, bi si na podlagi tega jaz ustvarila popolnoma napačno predstavo, ona/on pa izgubo.

S pristnimi vsebinami do večje povezanosti s sledilci
 

Verjamem da če te ljudje spoznajo v živo, jih pritegne tvoja energija, ampak dostikrat, preden te ljudje kontaktirajo, pridejo v stik s tvojimi vsebinami in si na podlagi tega ustvarijo 1. vtis.

Ta prvi vtis pa je odločilen, da si ljudje ustvarijo mnenje o tebi in se odločijo, ali te bodo spremljali še naprej in počasi začeli od tebe kupovati, ali pa bodo raje začeli slediti komu drugemu in bodo tvoje objave izginile v pozabo. Zato močno odsvetujem razmišljanje “Objavi, samo zato, da nekaj objaviš”. Lahko naredi več škode kot koristi – spet odvisno, kdo je tvoja ciljna skupina. Ampak če si v svoje življenje želiš priklicati stranke, s katerimi ti bo v veselje sodelovati, ki bodo od tebe redno kupovale in te spremljale v dobrem in v slabem, potem je potrebno razmisliti o iskrenosti do njih in grajenju zaupanja.

Iskrenost in zaupanje pa se težko zgradita z naučenimi teksti, ki se vedno znova ponavljajo. Zaupanje še mogoče, ampak spet – je potrebno razmisliti, kdo je tvoja ciljna skupina. Želiš ciljati in v svoje življenje priklicati ljudi, ki jih privlačijo agresivni prodajni teksti, popusti in nagradne igre, ali želiš v svoje življenje priklicati ljudi, ki ti bodo vračali iskren, topel, podporen odnos?

Če želiš s svojimi sledilci/strankami vzpostaviti iskren odnos preko pristnih vsebin, imam zate 5 nasvetov, ki sem jih potegnila iz analiz dosedanjih vsebin:

 

1. Naslovna slika in opis (tako na spletni strani, kot na Facebooku) naj izražata tvoje poslanstvo

Naj bo slika produkta ali storitve v uporabi, mogoče celo video. Svetujem tudi slogan, ali kratek napis čez sliko, v enem stavku, ki pove, za koga delaš/delate in kaj mu/ji/jim doprinašaš/doprinašate.

Vse prevečkrat sem (med analizami) morala brskati navzdol po Facebook časovnici poslovne strani, da sem odkrila za kaj točno pri podjetju gre. Ne sme nam biti samoumevno, da bodo ljudje kar brskali in brskali po strani, da pridejo do bistva. Ne več, v dobi tolikih informacij.

 

2. Dovoli ljudem, da te spoznajo

Zapiši svojo zgodbo, vizijo, ki stoji za podjetjem (na spletni strani in Facebook strani pod “Our story”). Dovoli ljudem, da te spoznajo, tvojo namero, zakaj delaš in za koga delaš, kakšne težave rešuješ in kako. Namreč, med analizami sem opažala zelo kreativne produkte v objavah, ampak mi je manjkala zgodba zadaj. Ni bilo teksta, ki bi podprl to kreativo. So ti produkti iz naravnih materialov, je zadaj kakšna posebna energija, poslanstvo,…? Kakšno energijo ima oseba, ki ustvarja te produkte ali ponuja storitve? Namreč meni osebno je vedno bolj pomembno od koga kupim določeno stvar, ker se zavedam, da se potem s to energijo srečam ali pa jo v obliki produkta prinesem v svoj intimen prostor, v svoj dom. Tudi če vas je v podjetju več, dovoli, da sledilci spoznajo, kdo prispeva k vašemu poslanstvu.

 

3. Ustvarjaj svoje vsebine

Svetujem, da se izogneš pisanju naučenih tekstov, kopiranju od drugih ali deljenju vsebin drugih (z deljenjem vsebin drugih, delaš promocijo drugemu podjetju, ali osebi). Vabljen/a, da se zazreš vase in pogledaš, kaj želiš sam/a sporočiti ljudem. Da dovoliš potencialom v sebi, da se izrazijo. Da pogledaš kakšna znanja, izkušnje imaš in te nato podeliš s svojo ciljno skupino.

 

4. Dovoli si pristno komunicirati

Kot sem že zgoraj omenila, ko se pogovarjam s strankami, so tako iskrene, nežne in tople, v vsebinah pa se potem pojavljajo besede “moraš”, “saj to že veš”, “hitro” in prikažejo čisto drugo sliko o sebi. Vabim te, da ko ustvarjaš vsebine, si za to vzameš čas, se sprostiš in pišeš, ko imaš inspiracijo. Ko imaš željo po tem, da bi želel/a nekaj predati naprej, nekaj koristnega. Ko čutiš, da boš ustvarila vsebino iz ljubezni do stranke, ne iz strahu pred izgubo v prodaji. Nato se bodo te besede kar same od sebe spremenile v “želiš”, “razumem te” in “vabljen/a”.

Zate imam pripravljen tudi brezplačen 19-minutni video, ki sem ga naredila po izzivu s 96 podjetnicami. V videu ti predam 8 nasvetov za ustvarjanje pristnih vsebin, ki dajejo vrednost. Predstavim praktične primere, kaj ti ne bi priporočila pri ustvarjanju vsebin in rešitve.

Do njega lahko dostopiš s prijavo na e-novičke.

Želim dostop do videa z 8 nasveti o ustvarjanju vsebin

 

5. Izogibaj se prodaji in popustom že ob prvem stiku

Raje ponudi svoje storitve/produkte kasneje v procesu, ko ti sledilci že zaupajo, so že npr. prijavljeni na e-novičke, so prišli na blog,… V štartu, oziroma ob prvem stiku na socialnih omrežjih pa raje ponudi več vrednosti.

Ker pa iz izkušenj vem, da zna biti izziv najti pravo mero med izpostavljanjem, oziroma vključevanjem sebe v vsebinah in po drugi strani ustvarjanjem vsebin, s katerimi se bodo lahko bralci lahko povezali, te vabim v svoj mentorski program, v katerem najdeva ravno pravo mero, ki bo OK zate in tvoje sledilce.

O lastnih izkušnjah, predvsem o premagovanju strahu pred izpostavljanjem v vsebinah in izražanju ranljivosti, sem pisala v blogih: “Izgubiti sebe zaradi mnenja drugih” in blogu “Kako premagovati lastne ovire in živeti potenciale”. Te vabim k prebiranju, v upanju, da dobiš kakšno idejo ali inspiracijo za svoje delo.

Želim dostop do videa z 8 nasveti o ustvarjanju vsebin

Objem,
Anja
Deli blog s prijatelji