Kvalitetna vsebina je prva stična točka med podjetjem in stranko

Kvalitetna vsebina je kraljica spleta. Črpanje navdiha iz sebe, svojih lastnih izkušenj in znanj, je pravzaprav eno pomembnejših izhodišč za ustvarjanje dobrih kreativnih vsebin.

V današnji eri, ko so uporabnikom na spletu vsakodnevno dostopne ogromne količine informacij, pa je pravzaprav nujno, da vaš nabor spletnega gradiva vsebuje tudi ‘dodano vrednost’, ki mu bo pomagala izstopati, predstaviti vašo blagovno znamko in privabiti vašo ciljno publiko.

                                                          

Katere so ključne lastnosti kakovostnih spletnih vsebin?

‘Začeti na samem začetku’ je filozofija, ki deluje na praktično vseh področjih v naših življenjih, še posebej pa se takšno razmišljanje obnese pri ustvarjanju kakovostnih spletnih vsebin. Izhajanje iz osnov in nadgrajevanje le-teh, prinese (pre)potrebno zavedanje in ponuja celostni pregled nad izzivom, ki smo si ga zastavili v primeru pisanja o določeni tematiki, saj nas usmerja, da pri pisanju ohranimo rdečo nit in ostanemo konkretni pri podajanju informacij.

 

Kakovost vsebin, ki jih objavljate je zelo vsekakor zelo pomembna. Kako pa pravzaprav definirati “kakovostno” spletno besedilo?

Kakovostne spletne vsebine: 

– so konkretne pri pojasnjevanju tematike, imajo moč povečati vidnost vaše blagovne znamke;

– so dobro optimizirane, kar posledično pomeni, da jih je zlahka možno najti med zadetki spletnih brskalnikov;

– namenjene so točno določeni ciljni publiki in ji ponujajo konkretne in aplikativne rešitve njihovih problemov.

Ustvarjanje spletnih vsebin kot po tekočem traku, je le začasna rešitev…

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste iskali informacije na določeno tematiko, o kateri ste želeli izvedeti nekaj več, ko pa ste kliknili na določen naslov, vsebina ni zadostila vašim pričakovanjem, ker je bila zastavljena presplošno?

Naslov, ki pritegne in nato pod njim splošna in včasih celo nerelevantna vsebina, je v svetu digitalnega marketinga ne tako redek pojav, saj se zdi, da mnogo vsebin na tematiko marketinga, (še vedno) daje prednost kvantiteti pred kvaliteto.

Ustvarjanje kreativnih spletnih vsebin kot po tekočem traku je morda lahko začasna rešitev pri hitri »animaciji« obiskovalcev vaših spletnih kanalov, zagotovo pa ni rešitev, ki bi prinesla dolgoročne rezultate, saj (pre)splošna in nekvalitetna vsebina ne bo spodbudila uporabnikov k temu, da ostanejo zvesti vaši blagovni znamki in jih tudi ne bo spodbudila k temu, da se bodo vedno znova vračali na vašo spletno stran.

Vsako področje, ki vas zanima, ima zagotovo »na rezervi« še veliko neraziskanega

Kadar nimate inspiracije za pisanje o novih temah, predlagam, da se takrat raje bolj temeljito poglobite v raziskovanje tistih, o katerih že nekaj veste in o katerih želite izvedeti še več. Na tak način se boste dokopali do dragocenih informacij, ki bodo vaše spletne vsebine nadgradile, hkrati pa se boste ob tem naučili še kaj novega. Na tak način sem tudi sama prišla do vedno novih ugotovitev, s katerimi sem lahko nato ustvarjala temeljite vsebine s še več vrednosti.

Tak pristop morda zahteva več vloženega časa in truda, vendar pa zagotovo prinaša tudi učinkovitejši rezultat, predvsem v smislu zadovoljstva vaših bralcev, ki bodo v vaših vsebinah lahko našli konkretne odgovore na svoja vprašanja.

Izbira teme za blog, članek ali pravzaprav katero koli od oblik kreativne vsebine je tisto, kar zastavi osnovni temelj, na katerem gradite svoj zapis in posledično z njim oblikujete svoj »jaz« na spletu.

Odnos do tematike definira vse tisto, o čemer radi razmišljate, govorite ali se izobražujete. Vsebine, ki so napisane pristno, bodo zagotovo inspirirale več sledilcev kot tiste, ki jih boste pisali iz nuje po objavljanju.

Oziroma povedano drugače: ideje za vaše vsebine bodo determinirale ali bodo le-te uspešne ali pa se bodo izgubile med množico informacij na spletu.

Pišite o tistem, o čemer imate največ znanja (in izkušenj)

Sama sem se te lekcije priučila že zelo na začetku. Čeprav me je radovednost vedno znova vodila izven ustaljenih okvirjev in sem si želela spregovoriti tudi o zahtevnejših tematikah, sem pri tem pogosto naletela na izziv kompleksnosti, ki definira področje marketinga. Zakaj?

Vsebine z zapleteno tematiko ne prinašajo nujno tudi več vrednosti

Digitalni marketing je zagotovo eno tistih področij, ki ga ni mogoče usvojiti celostno, v kratkem časovnem obdobju, saj zaobjema interdisciplinaren preplet mnogih področij in strategij, zato je smiselno, da najprej pišete o tematikah, ki so vam najbližje in v okviru katerih ste že pridobili nekaj izkušenj. Le tako boste lahko ustvarjali vsebine, ki bodo kvalitetne, relevantne in bodo izhajale iz vas samih.

Za zaključek…

V svetu digitalnega marketinga je cilj posegati po kvaliteti pred kvantiteto, ker so vsebine, ki doprinašajo vrednost, dolgoročna investicija v prihodnost razvoja vaše blagovne znamke.

Vsekakor kreiranje kakovostnih vsebin vzame nekaj več časa in truda v primerjavi s »hitrim« oglaševanjem, ki morda na kratek rok prinese željene rezultate, vendar pa je po izkušnjah potrebno izhajati iz dejstva, da je dobra vsebina (še vedno) kraljica spleta.

…še nekaj usmeritev pri ustvarjanju dobre vsebine:

  • raziskovanju tematike, o kateri pišete, namenite več časa, kot ukvarjanju s številom objav, ki jih planirate v določenem časovnem obdobju, saj kvantiteta v svetu digitalnega marketinga ne more izpodriniti dobro zastavljene vsebine, ki prinaša vrednost sledilcem.

 

  • Splet je enostavno prepoln vsebin in informacij med katerimi se uporabniki znajdejo vsak dan, zato njihovo pozornost (uspešno) pritegnejo le tiste vsebine, ki izstopajo na svoj unikaten način in so zasnovane celostno ter izhajajo iz temeljito raziskanih virov.
  • Bodite natančni in temeljiti, saj uporabniki na spletu iščejo konkretne odgovore na svoja vprašanja in probleme, zato bodo prej posegali po vsebinah, ki ponujajo konkretne informacije in ne splošnih in površnih obrazložitev.

Če si želite svoje vsebine nadgraditi in pri tem potrebujete dodatne usmeritve ali pa želite to prepustiti nekomu z izkušnjami na tem področju, smo tukaj za vas. Ponudbo najdete na naši spletni strani: www.an-idea.si, lahko pa nas kontaktirate tudi preko e-maila: info@an-idea.si.