Promocija za lepotne salone

Vstopim v salon, željna, da se vsaj za urico spočijem in prepustim razvajanju. Od osebe, ki me sprejme dobim očitno prisiljen nasmešek, komaj se odtrga od ekrana in mi pojamra: “Ohh, toliko imam dela danes z odgovarjanjem strankam, ahh bo že! Masažica, kajne? Pa pojdiva!” Med masažo začutim, da so njene misli čisto nekje drugje – verjetno še kar pri odgovarjanju na emaile. Po koncu se zahvali in steče nazaj za ekran. Ko želim poravnati, iščem očesni stik, vsaj en kratek pogovor, mogoče njen predlog, kakšno masažo bi mi predlagala za naslednjič, glede na moje stanje in… nič. Dobim račun in še njen končni nasmešek. Se poslovim.

Vem, da ima lahko oseba slab dan, ampak jaz sem tudi oseba in salon obiščem, ker si želim transformirati svojo težavo v rešitev, se tam dobro počutiti – in ne biti le številka. In že očesni stik ter tisti pravi zadovoljen nasmešek, je včasih ključen, da stranka opazi, da delamo z veseljem. In to je ena izmed precej pogostih težav pri lepotnih salonih, zaradi katere tudi lahko izgubljajo stranke- ker izgubljene stranke začutijo, da osebe delajo iz frustracije, zato, ker “morajo” za preživetje, namesto iz ljubezni do dela in do stranke. Več o sami psihologiji, ki stoji za tem, povem tudi v Webinarju, do katerega dobiš dostop s prijavo na e-novičke.

Prijavi se na E-novičke in prejmi dostop do webinarja “Spletna promocija za lepotne salone”.

Ostali izzivi, s katerimi sem se pri delu z lepotnimi saloni soočila, so;

  • – Pomanjkanje specifičnih znanj za promocijo, prav za to področje
  • – Neznanje, kako izstopiti iz povprečja in biti drugačni od konkurence
  • – Neznanje ustvarjanja vsebin z vrednostjo
  • – Strah pred izpostavljanjem sebe v vsebinah
  • – Kako pridobiti redne stranke
  • – Kako obstoječim strankam predstaviti prednosti še ostalih svojih storitev – kako te prodati?

Zaradi vseh teh izzivov sem se odločila pripraviti Webinar, v katerem sem (med drugim) predstavila psihologijo v razmišljanju strank in 1 izmed primerov kampanje za vse kozmetične, frizerske, lepotne salone, spa centre, ki imajo omogočeno spletno naročanje. Cilj spodaj prikazane kampanje je povečanje števila potrditev za obisk storitev in avtomatska preusmeritev obstoječih strank še na ostale storitve, ki jih saloni ponujajo. Torej precejšnje povečanje prodaje, v kolikor se za promocijo ustvari kvalitetne vsebine, uporabi strukturo in smo pri tem konsistentni.

Prijavi se na E-novičke in prejmi dostop do webinarja “Spletna promocija za lepotne salone”.

Sedaj pa bom še malenkost razdelala 7 izzivov, z željo, da jih poskušava razrešiti, v kolikor se sama soočaš s katerim izmed njih! 🙂

1. Delo iz frustracije ali strahu, namesto iz ljubezni do stranke

“Nisem dovolj dobra” ali pa “Ne želim težiti stranki” slišim, ko povprašam o tem, zakaj kakšna komunikacija ne steče. Verjamem, da so nekateri ljudje, s svojimi agresivnimi pristopi na trgu, zaznamovali besedo “prodaja” kot negativno, ampak ni treba, da je to tako. Nihče ne pričakuje, da boš prepričevala stranko v nekaj ali jo sililia, ampak izključno delila svoja znanja, na neagresiven način, skozi pogovor. Verjetno želiš svoji stranki pomagati, da se boljše počuti v svoji koži? V kolikor si odgovorila z DA, zakaj bi potem skrivala vsa znanja, ki jih imaš v sebi in s pomočjo katerih bi se lahko stranka počutila še bolje? Torej namesto iz strahu, da bi stranki “težila”, poskusi delovati iz ljubezni do nje in željo, da bi ji še bolj pomagala- do boljšega počutja, lepšega videza. Več o tem spregovorim tudi v samem Webinarju.

2. Pomanjkanje specifičnih znanj za promocijo, prav za to področje

S tem želim povedati, da ni potrebno odkrivati vseh znanj, ki so na trgu za marketing in prodajo, ampak samo določena, ki so prilagojena tvoji dejavnosti in potem si v tem inovativna po svoje. Ker znanja, ki so potrebna za npr. vadbene centre ali prodajo gum, ni nujno, da delujejo tudi zate. Zato tukaj svetujem, da se za znanja obrneš na osebe, ki so že raziskale tvoje področje in svetujejo iz izkušenj. Sama o tem področju svetujem v svojem mentorskem programu.

3. Neznanje, kako stopiti iz povprečja in biti drugačni od konkurence

Na trgu zaenkrat še močno prevladujeta agresivnost v prodaji in suhoparni teksti in verjamem, da se s tem dosti ljudi ne more poistovetiti, zato raje potem nič ne objavljajo. Češ, da trg je že prenasičen in da je težko biti drugačen. Drugačni pa smo v resnici že samo s tem, ko obstajamo. Nihče nam ni enak. In nihče nima enake zgodbe, kot jo imamo mi sami. Potrebno pa je zaupanje vase in vsaj od začetka je dobro imeti ob sebi nekoga, ki nas pri tem usmeri in nam da potrebna znanja za naše področje, da vse lažje steče. Ja, je ogromno konkurence – ampak koliko je pa ljudi, ki potrebujejo tvoje storitve? In verjemi, ljudje so lačni znanj z vrednostjo, pristnostjo.

4. Neznanje ustvarjanja vsebin z vrednostjo

Dostikrat se ne zavedamo, da drugim ljudem prinašamo vrednost že s tem, ko samo obstajamo. Kaj šele, ko spregovorimo, se začnemo izražati in postanemo dejavni. In vsak ima v sebi potenciale za ustvarjanje vsebin, ki dajejo vrednost, le prebuditi jih je potrebno. Verjetno se tudi ti, ki tole prebiraš že leta ukvarjaš s kozmetiko in se na tem področju izobražuješ. Leta izkušenj – veš koliko koristnih vsebin je to?! 🙂 Sploh če jih združiš z lastnimi izkušnjami, izkušnjami iz dela s strankami, svojim razmišljanjem glede trendov, ki se pojavljajo itd. Ni konca, verjemi! Če bi želela nadgraditi svoja znanja ali pa jih prebuditi, te vabim v svoj mentorski program, s katerim bova poskrbeli, da boš več kot presenečena nad svojimi sposobnostmi! 😉

5. Strah pred izpostavljanjem sebe v vsebinah

Do katere mere to početi, da ne ogrozim sebe ali svoje družine? Kje je meja, da ljudi vsebine še vedno pritegnejo, ampak s tem še vedno ohranim svojo zasebnost? Vse kar predajamo naprej, lahko nadziramo, v kakšni meri bomo to počeli, da bo nam to še vedno OK. Poznam profile, kjer nimajo osebe praktično nobene svoje slike v obraz, pa super porast števila sledilce in interakcij. Takrat sam tekst postane slika osebe, ki ga piše. Torej, vse se da zapeljati na način, da je OK tebi in hkrati daje ogromno vrednosti za tvoje stranke.

6. Kako pridobiti redne stranke?

S tem, da gradimo na zaupanju in da jim damo vedeti, da smo tukaj za njih. Da za nas niso le številka, kot sem bila jaz v primeru na začetku tega zapisa. Prevečkrat namreč obstaja mišljenje, da stranka ne začuti ali opazi takšnih stvari… “O, pa še kako jih!” In pred to resnico včasih obstaja tudi kar malo strahu, zato se niti ne poglobijo v raziskavo svoje ciljne skupine – in posledično ne vedo, kaj bi objavljali. Ko pa ni globokega poznavanja svojih strank, pa primanjkuje idej za vsebine, ni konsistence v vsebinah in tako osebe na drugi strani ne zgradijo zaupanja. Torej tudi če se ne izražaš, se ubistvu izražaš – da te ni.

7. Kako obstoječim strankam predstaviti prednosti še ostalih svojih storitev – kako te prodati?

Več o tem spregovorim in prikažem tudi v samem webinarju, bom pa na kratko še tukaj. S tem, da ne delaš iz strahu, ampak iz ljubezni do stranke. Da se zavedaš, da s svojo storitvijo delaš spremembo. S tem, ko eni/enemu polepšaš dan, on vpliva še na ostale okoli sebe. Zato je tvoje delo pomembno in tega se je potrebno zavedati in ga tako tudi jemati. Da počneš tisto kar te veseli, kar te polni. Da skrbiš za svojo energijo, ker to potem predajaš tudi naprej, na stranke. Brez, da bi se tega zavedala. Da kot si ti eno prav posebno, jaz bi temu rekla sveto bitje, je to tudi tvoja stranka. In takrat, ko jo imaš v svojih rokah, da je ona center tvoje pozornosti, ker se zavedaš, kaj ji s tem daješ. In ko boš delala iz tega zavedanja, ti ne bo problem predlagati še svojo drugo storitev, ki ji bo rešila njeno drugo težavo, ki si jo opazila skozi opazovanje njenega telesa ali skozi pogovor. Takrat bo stranka začutila, da ti je res pomembna. Da si ji prisluhnila in da si jo slišala. In to bo ustvarjalo posledično tudi večjo prodajo in še naprej skrbelo, da boš lahko delala iz zadovoljstva.

Za na konec pa ti želim sporočiti, da ti kljub vsem tvojim izzivom gre super! Da zaupaj svojemu ritmu v katerem delaš in tudi temu, da si verjetno tale blog prebrala z nekim razlogom. Verjamem, da boš iz samega teksta potegnila prave informacije zase, te pa želim povabiti še, da si ogledaš Webinar, v katerem ti, prav za tvoje področje, razkrijem še več znanj in te tu in tam s kakšnimi svojimi izrazi še nasmejim! 🙂

Prijavi se na E-novičke in prejmi dostop do webinarja “Spletna promocija za lepotne salone”.

Objem,
Anja
Deli blog s prijatelji