Promocija vadb

Ta blog sem spisala v upanju, da pomagam vadbenim centrom pri njihovi promociji vadb in hkrati na drugi strani posameznikom, ki si želijo gibanja, da najdejo za to pravega učitelja/trenerja. Ker kot udeleženka vadb joge ter plesa vem, kako pomembna je energija med mano in mojo učiteljico. Ta energija pozitivno vpliva na moj odnos do vadbe, do svojega telesa in razmišljanja. In tak odnos privoščim prav vsakomur! 🙂

Spodnja analitika, ki sem jo opravila s pomočjo orodja Google trends prikazuje gibanje povpraševanja v zadnjih 5 letih, glede na besedo joga, v Sloveniji.Očitno je, da je največje povpraševanje, glede na statistiko, septembra, ampak, da hkrati tudi ne gre zanemariti januar. Torej puščice nakazujejo na gibanje povpraševanja po tej vadbi v mesecu januarju.

Promocija vadbenih centrov
V webinarju, z naslovom “Promocija storitev vadbenih centrov”, sem celostno opisala, kako se strateško lotiti kampanje v obdobjih, ko je dvig povpraševanja po vadbah. Dostop do celotnega webinarja prejmete s prijavo na e- novičke.

Prijavi se na e- novičke in prejmi dostop do celotnega webinarja “Promocija storitev vadbenih centrov”

Bom pa vseeno v današnjem blogu prikazala 1 izmed mogočih zasnovanih kampanj za podjetje, ki ponuja vadbe. To kampanjo bom prikazala, ker je dokaj preprosta za razumevanje, učinkovita za promocijo in nam je, pri preteklih strankah, z njo uspelo napolniti že kar nekaj obstoječih ter novo razpisanih vadb.

Pri sami promociji vadb je pomembno, da;

  1. 1. Se nanjo pripravimo pravočasno.
  2. 2. Zastavimo jasne cilje in jih povežemo z emocijami.
  3. 3. Definiramo ciljno skupino, v globino.
  4. 4. Zasnujemo strukturo.
  5. 5. Pripravimo vsebine.
  6. 6. Preverimo kaj vse lahko avtomatiziramo.
  7. 7. Smo konsistentni pri objavah in odgovarjanju.
  8. 8. Naredimo analizo kampanje.

Promocija vadbenih centrov

1. Na kampanje se pripravite vsaj mesec in pol pred dogodkom

Nemalokrat me podjetja kontaktirajo v času, ko bi bilo glede na zgornjo strukturo potrebno delati že remarketing. Zato bom v tem blogu poudarila, da je za optimalno uspešnost kampanje potrebna priprava na “dogodek” vsaj mesec in pol prej. Torej, če bo dan odprtih vrat v sredini januarja, da se dogodek in prve vsebine objavijo nekje v sredini decembra. Ne rečem, da drugače ne gre- absolutno, da gre, ampak učinek ni optimalen. Ampak spet seveda, odvisno od tvojih/vaših ciljev. Dobra novička tukaj pa je, da, ko enkrat pripravite celotno kampanjo, lahko to enako kampanjo (vsebine), uporabite večkrat. 

2. Zastavite cilje in jih povežite z emocijami

Kaj to pomeni?Da, ko si zastavite cilj, da ni to samo izključno neka številka; želim prodati 20 mesečnih kart, ampak da npr. (v primeru joga centra) želim pomagati pri transformaciji življenja 20 novim vadečim in s tem tudi sebi omogočiti dodatno energijo za težko pričakovano izobraževanje, ki si ga že leta želim.Torej, da se vživite v cilj, si ga predstavljate in ga začutite. Tako se boste napolnili z energijo, za delo, ki je pred vami. 

3. Definirajte ciljno skupino, v globino

Kar opažam pri podjetjih, ki jim komunikacija preko spleta ne steče je, da:
  1. – Podjetje predvideva, da pozna svojo ciljno skupino, pa ima dejansko težavo se v njih iskreno vživeti in postaviti na njihovo raven
  2. – Obstaja strah pred stikom ali komuniciranjem s svojo ciljno skupino, zaradi strahu pred resnico ali kritiko
Ko se vzpostavi pristna povezava med podjetjem in strankami- podjetje/podjetnik tako še bolj spozna sebe in pridobi neomejeno idej za vsebine. Prav tako se tistemu, ki ustvarja vsebine s tem dvigne samozavest, ker pridobi jasne usmeritve in zaupanje v to, kar deli z občinstvom. Pomoč pri definiciji ciljne skupine in primer predloge vprašanj, ki vam lahko pri tem pomagajo, najdete v webinarju. 

4. Zasnovanje strukture

Promocija vadbenih centrov
Kot sem že zapisala, je to 1 izmed primerov strukture za pridobitev ljudi na dogodek odprih vrat. Lahko bi za svoj končni “dogodek” izvedli tudi webinar, Facebook izziv, večdnevni izziv preko email kampanj, … možnosti je ogromno in več o njih tudi povem v samem webinarju, kjer to strukturo tudi v detajle opišem.Kar bom v tem blogu izpostavila je, da ravno ta struktura omogoča, da ljudje smiselno potujejo skozi vaše delo. Da vas spoznavajo in da jih ohranjate aktivne- da na vas ne pozabijo. Da vam začnejo zaupati, da ste konsistentni v svojem delu in da imate izkušnje, s katerimi jim res lahko pomagate pri težavah v njihovem življenju. 

5. Pripravite pristne vsebine

Kot je razvidno iz zgornjega primera strukture, gre v našem primeru za pripravo blogov, gradiv v zameno za prijavo na e-novičke, email kampanj in razdelitve blogov na objave oziroma Instagram storye. Poleg tega pa spada pod pripravo vsebin tudi priprava vizualnega gradiva. Npr. infografike za bloge, fotografije ali videje za objave in oglase. 

6. Preverite kaj vse lahko avtomatizirate

Ko enkrat pripravite vse vsebine, se delo nekoliko umiri. Da pa se delo umiri, si lahko pomagate z določenimi orodji. Npr. na Facebooku lahko objave nastavite vnaprej, na določenih orodjih lahko email kampanje tudi nastavite vnaprej. Da ko se nekdo prijavi na e- novičke, da prejme naslednji email npr. čez 1 dan, pa 2. čez 3 dni in 3. čez 7 dni. In ljudje tako plujejo po vašem procesu, vi pa poskrbite, da na njihova vprašanja, ki se pojavijo vmes ažurno odgovarjate in da ustvarjate oglaševalske kampanje, jih spremljate ter prilagajate. Kako ustvariti oglaševalsko kampanjo, na podlagi zgornje strukture, prav tako prikažem v webinarju. 

7. Bodite konsistentni pri objavah in odgovarjanju

Če želite konsistentno prejemati plačila in nove prijave v vaše vadbe, je potrebna tudi ena konsistenca v zameno. In ta konsistenca je mišljena tudi pri vaših vsebinah in odgovarjanju na vprašanja sledilcev. V kolikor sami ne najdete časa za sprotno ustvarjanje vsebin in bi pri tem potrebovali podporo, smo vam na voljo. Kontaktirate nas lahko preko emaila: info@an-idea.si ali pa preverite katere storitve nudimo, na strani “Storitve”  

8. Naredite analizo kampanje

Da ugotovite, kaj je šlo odlično in lahko ponovite drugič, kaj mogoče ni šlo tako dobro in lahko v prihodnje izboljšate in kateri balast lahko odvržete iz procesa, ker vam ne koristi. O sami uspešnosti kampanje in cenah pri oglaševanju prav tako spregovorim v samem webinarju.

Prijavi se na e- novičke in prejmi dostop do celotnega webinarja “Promocija storitev vadbenih centrov”

Pozdrav do naslednjič,
Anja
Deli blog s prijatelji